Avea nevoie OnePlus de Robert Downey Jr drept brand ambasador ?

/
/
17 mai 19
/

OnePlus, compania care a atras admiraţia tuturor printr-o strategie simplă şi corectă schimbă regulile jocului şi încearcă să intre la masa bogaţilor. Oare această trecere de la un start-up de succes, la un producător cu pretenţii va fi apreciată de fani ?

După lansarea cu surle şi trâmbiţe a flagship-ului OnePlus 7 Pro (OnePlus 7 a fost şi el pe acolo ruşinat), compania chineză a anunţat şi începerea unei colaborări cu Robert Downey Jr, aka Iron Man, aka Sherlock Holmes. Un actor mare, de impact, însă şi unul foarte costisitor. În urmă cu ceva ani (parcă prin 2013) HTC îl numea pe acelaşi Robert Downey Jr drept brand ambasador şi îl plătea cu 12 milioane de dolari pentru un contract de 2 ani. Vă daţi seama ce sumă a plătit OnePlus acum ? Pe puţin 20 – 25 milioane de dolari (dacă perioada este similară).

httpvh://youtu.be/IVGfGYT7brw

Această decizie costisitoare + mărirea preţului considerabil pentru noul telefon confirmă ideea unui OnePlus nou, unul care a ajuns la un nivel de maturitate deplină (sau cel puţin aşa consideră ei).

Ca fan OnePlus nu cred că era nevoie de Robert Downey Jr în peisaj, banii respectivi puteau fi investiţi în altceva (de exemplu în display-ul utilizat pe OnePlus 7 Pro au fost investiţi aproximativ 15 milioane dolari şi se pare că rezultatul este unul wow), însă ca plan de dezvoltare al companiei poate fi un succes răsunător.

Chiar dacă OnePlus şi-a atras multe critici cu noua lansare, primele unităţi de OnePlus 7 Pro s-au vândut ca pâinea caldă (în Europa primul lot s-a dat în vreo 3 ore). Următoarea fereastră de comandă va fi deschisă pe 21 mai şi sunt şanse foarte mari ca şi atunci stocul să se epuizeze rapid. Folosind acest link de referral puteţi beneficia şi de un voucher de 10 euro pentru accesorii.

OnePlus riscă în acest moment, însă destul de asumat. Investesc foarte mulţi bani în promovare, însă cu un smartphone bun şi o imagine de brand la fel de bună au toate şansele să ajungă acolo unde şi-au propus, la masa bogaţilor.

Sursa: gsmarena.com
Categorii: Opinie
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Am văzut Jingle Bell Heist, filmul numărul 1 pe Netflix pe 30 noiembrie 2025, iar acesta te plictiseşte rău de tot, dar îţi binedispune soţia / logodnica / prietena

Bine aţi revenit la un nou articol din categoria „am văzut”, secţiune în care îmi exprim o părere personală despre un film, documentar sau serial, opinie pe baza căreia vă aştept să discutăm în zona de comentarii.

Am văzut Frankenstein, filmul numărul 1 pe Netflix pe 15 noiembrie 2025 şi este în TOP 5-ul meu de anul acesta

Bine aţi revenit la un nou articol din categoria „am văzut”, secţiune în care îmi exprim o părere personală despre un film, documentar sau serial, opinie pe baza căreia vă aştept să discutăm în zona de comentarii.

De Black Friday 2025 am prins bilete de avion la preţul de 1.99 euro / sens (la voi care este cea mai bună achiziţie la ediţia de anul acesta?)

Cea mai aşteptată zi din an se cam apropie de final şi chiar dacă Black Friday 2025 continuă la foarte mulţi comercianţi, cu siguranţă freamătul nu va mai fi la fel de mare ca azi.