Diverse

eMAG a oferit mai multe detalii legate de Black Friday în ediția pe 2016, iar concurența directă nu a stat cu mâinile în sân, iar la puțin timp am primit un comunicat de presă cu detalii legate de reducerile pe care Media Galaxy le-a pregătit în perioada imediat următoare. 

Altex & Media Galaxy deja ne-a obișnuit cu Black Friday de primăvară, vară, iarnă și toamnă, iar în 2016 au rulat un BF de peste 30 de zile. În 2016 continuă pe aceeași idee, 35 de zile cu reduceri și promoții.

Ei spun că pregătirile au început în urmă cu 6 luni, au investit în optimizarea site-ului, dar și în infrastructura hardware ca să obțină un timp de încărcare al paginilor cât mai bun, asigurarea unui stoc minim de 500 produse pe reperele importante.

Sunt mai multe runde de promoții, fiecare întinsă pe câte 7 zile. Prima rundă se desfășoară între 20 – 27 octombrie, iar runda finală urmează a fi și cea mai mare – 17 – 23 noiembrie. În prima etapă sunt cuprinse peste 1000 de produse din toate categoriile, iar reducerile ajung la:

  • până la 80% pe comunicații;
  • până la 40% pe televizoare;
  • până la 40% pe electrocasnice mari;
  • până la 60% pe electrocasnice mici;
  • până la 60% pe entertainment.

În 2015, Altex și Media Galaxy au realizat vânzări de 80 milioane euro în Black Friday-ul de 1 lună pe online și offline. Așteptările sunt ca recordul să fie depășit în 2016.

Declarație oficială:

“Campania de anul trecut a fost foarte bine primită de clienții noștri, cărora am putut să le oferim o experiență cu adevărat completă și plăcută de reduceri semnificate. Am scos din ecuație așteptatul dinainte de Black Friday, trezitul cu noaptea în cap, statul la coadă și bătaia pe produse sau lipsa stocurilor. Considerăm că Black Friday este o oportunitate excelentă prin care să le propunem clienților mai mult decât prețuri foarte bune la mii de articole, asigurându-le timp suficient pentru a cântări deciziile de achiziție, dar și serviciile necesare pentru realizarea unei achiziții complete (soluții de finanțare; rezervare online – cumpărare offline; asistență 24/7 prin call center etc). Avem stocuri și ne-am pregătit temeinic pentru a ne asigura că toate comenzile sunt onorate în cel mai scurt timp și că oamenii nu vor fi nevoiți să se înghesuie în magazine pentru a cumpăra produsele dorite. Pe primul plan pentru noi este satisfacția cumpărătorului., spune Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy.

Categorii: anunturi-diverse
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.