Honor nu ar trebui văzută doar ca o subdivizie Huawei, ci mai degrabă ca o entitate de sine-stătătoare, ce a beneficiat și beneficiază în continuare de experiența și resursele companiei mamă. Expansiunea globală Honor este în continuă desfășurare, iar România se află printre piețele prioritare pentru producătorul chinez.

După ce acum o lună Emil a primit câteva informații de la Shen Wang, country-managerul Honor pentru România, eu am avut acum ocazia de a sta de vorbă cu James Zou, directorul de vânzări internaționale și al departamentului de servicii Honor. În cadrul interviului la care au participat reprezentanți media din România și Grecia, am reținut câteva detalii legate de planurile Honor pentru țara noastră:

James Zou Honor Head of Honor Overseas Sales and Services Department

  • prezența oficială Honor în România va garanta cele mai bune prețuri, promoții și o comunicare eficientă cu clienții;
  • nu va exista un canal preferat pentru vânzarea produselor Honor, care vor fi prinse atât în oferta magazinelor online, cât și în cea a retailerilor clasici. Foarte important de menționat este că Honor va fi prezent și în oferta operatorilor de telefonie mobilă;
  • serviciile after-sale reprezintă o preocupare importantă pentru Honor România. Nu doar serviciile de garanție și post-garanție vor fi acoperite la cele mai înalte standarde, ci și asistența și suportul software;
  • clienții prioritari pentru Honor sunt reprezentați de publicul tânăr, pe care compania va încerca să-l fidelizeze prin diferite programe și promoții;
  • piața din România este destul de asemănătoare cu cea din Rusia, unde Honor a înregistrat creșteri de vânzări semnificative, având acum o cotă de piață de circa 30 de procente. Dorința clienților de a primi produse cu un bun raport calitate / preț este similară, așa că Honor va oferi și în țara noastră telefoane mobile, accesorii și gadgeturi cu specificații foarte bune la un preț cât mai scăzut;
  • echipei Honor România nu i-a fost impus un target de vânzări, o anumită cotă de piață. Pentru moment se concentrează pe creșterea imaginii brandului, implementarea strategiei globale a companiei și dezvoltarea rețelei de parteneri de vânzări și servicii;
  • gama de telefoane mobile va include 2 terminale de tip flagship lansate anual (deja pentru 2019 avem Honor View 20, urmează undeva în iunie Honor 20) și mai multe smartphone-uri din zona mid-range și entry level. Vor fi de asemenea disponibile și accesoriile Honor, precum smartwatch-uri, brățări fitness, căști ș.a.m.d.

Honor România urmează să organizeze un eveniment de presă în țara noastră în următoarele săptămâni și atunci vom primi mai multe informații precise.