Diverse

În China a fost o sărbătoare a reducerilor denumită Singles Day. S-a dorit a fi o alinare prin cumpărături a persoanelor ce nu au partener. Oricum asta contează mai puțin, 11.11 a devenit un fel de Black Friday chinezesc. 

Alibaba este un fel de eMAG, păstrând proporțiile (România are sub 20 milioane locuitori, China a trecut de 1.35 miliarde locuitori).

Magazinul online asiatic a venit cu mai multe date statistice privind rezultatele înregistrate pe 11.11:

  • vânzări de 25.3 miliarde dolari, creștere de 39% față de 2016 când au atins 17.79 miliarde dolari (spre comparație, Black Friday în SUA pe 2016 a generat în jur de 3 miliarde dolari);
  • vânzări de 7 miliarde dolari în primele 30 de minute;
  • 90% din vânzări generate de pe telefonul mobil față de 82% în 2016 și 69% în 2015;
  • vârful vânzărilor a fost de 325.000 comenzi pe secundă;
  • Alipay a procesat 1.5 miliarde plăți, creștere de 41% față de 2016;
  • 15 milioane de produse listate de către 140.000 de branduri, 60.000 au fost branduri internaționale;
  • 167 de comercianți au generat vânzări de câte 15.1 milioane dolari, 17 comercianți au trecut de pragul a 75.4 milioane dolari fiecare și 6 au depășit 150.9 milioane dolari.

Este de-a dreptul incredibil la ce valori a ajuns piața chineză, chiar dacă facem comparația cu o economie axată pe consum precum cea din SUA. Joacă cumva într-o ligă a lor și se pregătesc să-și exporte modelul de succes și pe plan internațional.

Mai este puțin și începe și Black Friday-ul autohton.

Sursa: TechCrunch.com
Categorii: anunturi-diverse

Despre autor

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note9 + Huawei Mate 20 Pro + OnePlus 6T, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.