Diverse

În China a fost o sărbătoare a reducerilor denumită Singles Day. S-a dorit a fi o alinare prin cumpărături a persoanelor ce nu au partener. Oricum asta contează mai puțin, 11.11 a devenit un fel de Black Friday chinezesc. 

Alibaba este un fel de eMAG, păstrând proporțiile (România are sub 20 milioane locuitori, China a trecut de 1.35 miliarde locuitori).

Magazinul online asiatic a venit cu mai multe date statistice privind rezultatele înregistrate pe 11.11:

  • vânzări de 25.3 miliarde dolari, creștere de 39% față de 2016 când au atins 17.79 miliarde dolari (spre comparație, Black Friday în SUA pe 2016 a generat în jur de 3 miliarde dolari);
  • vânzări de 7 miliarde dolari în primele 30 de minute;
  • 90% din vânzări generate de pe telefonul mobil față de 82% în 2016 și 69% în 2015;
  • vârful vânzărilor a fost de 325.000 comenzi pe secundă;
  • Alipay a procesat 1.5 miliarde plăți, creștere de 41% față de 2016;
  • 15 milioane de produse listate de către 140.000 de branduri, 60.000 au fost branduri internaționale;
  • 167 de comercianți au generat vânzări de câte 15.1 milioane dolari, 17 comercianți au trecut de pragul a 75.4 milioane dolari fiecare și 6 au depășit 150.9 milioane dolari.

Este de-a dreptul incredibil la ce valori a ajuns piața chineză, chiar dacă facem comparația cu o economie axată pe consum precum cea din SUA. Joacă cumva într-o ligă a lor și se pregătesc să-și exporte modelul de succes și pe plan internațional.

Mai este puțin și începe și Black Friday-ul autohton.

Sursa: TechCrunch.com
Categorii: anunturi-diverse

Despre autor

Co-Founder GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY S8 Plus, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.