Telefoane Mobile

Un francez a intrat într-un Apple Store cu o bilă metalică și a început să spargă iPhone-urile expuse. Calm, a luat fiecare device și l-a pus pe masă, iar acolo a aplicat câte o lovitură puternică astfel încât ecranul să fie distrus. 

În procesul de distrugere a intrat și un MacBook Air.

Mai multe detalii în materialul video:

Din câte spune media franceză se pare că a ajuns atât de agitat după ce Apple ar fi refuzat garanția pe 2 ani de zile (garanție obligatorie conform normelor din Uniunea Europeană). Suntem la nivel de zvonuri și cu siguranță, gestul său nu are o explicație reală.

Ce pot spune că m-a uimit?

Faptul că angajații din Apple Store nu s-au dus să-l blocheze și au așteptat să vină securitatea mall-ului, securitate care la rândul său a așteptat poliția franceză. Bănuiesc că urmează a avea parte de un proces și francezul va trebui să plătească toate pagubele produse.

Sursa: TheVerge.com
Tag-uri:

Despre autor

Profile photo of Emil Dragotă

Co-Founder GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Allview X4 Soul, Samsung GALAXY Tab S2 8.0, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

  • koss_x_treeme

    Normal ca nu au sarit pe el ca doar paznicii din Franta nu or fi ca paznicii de la noi din Romania crescuti cu vaca la pascut (“citat parazitii”). Am dat si eu pe aici peste fel si fel de security cu 2 neuroni. Pe unii o sa-i tin minte toata viata. de ex, eram la diverta. I s-a parut unui pandar cu 2 neuroni dubios ceva la mine si m-a luat la “puricat”. Pe damblaua lui ca s-a pus cu dracu’.

    Mi se pare civilizata atitudinea celor de la securitate si angajatilor. Omul doar nu facuse crima si oricum marfa expusa in showroomuri este asigurata sau ar trebui sa fie ca de aia este showroom.

    • Să nu crezi că eu spun că ar trebui să sară pe el precum în meciurile de rugby, dar măcar să încerce a-l tempera în vreun fel. Să-i atragă atenția etc.

      La noi un patron ar fi în stare să-i pună pe angajații săi să acopere pagubele produse de un astfel de personaj scăpat de sub control.

    • koss_x_treeme

      Zicea cineva ca daca era in SUA il impuscau pe loc.. probabil ca da.. daca se intampla chestia asta in SUA il impuscau aia pe loc si asta ar trebui sa ne dea de gandit.( SUA in astfel de situatii este exemplul negativ al lumii) Marfa din ce stiu eu in showroomurile Altex, Mediagalaxy si Domo pe vremuri era o buna parte acoperita de asigurare dar cum asigurarea pentru marfa expusa in showroom costa cam scump nu stiu daca isi permit sa faca asigurare la toata marfa expusa la prezentare.

    • Penguin

      Fac asigurare doar in Moldova…. :)

    • Mihai

      Asta e o vrajeala, cu asigurare, nu exists as a ceva. Marfa aceea va fi vândută, la un preț mai mic, apple poate nu o vinde. Dar altex si ce ai mai spus le vând, am lucrat în astfel de magazine. Asigurarea este pe magazin showroom si cu valoarea de stoc.

    • cutienoua

      cred ca era platit de samsung !
      glumesc,nimic nu justfica asta decat faptul ca era sarit de pe fix.

    • koss_x_treeme

      Daca te enerveaza foarte tare un lucru si vezi ca nu primesti dreptatea din nicio parte si ramai de oaie, crede-ma ca este 100% justificat gestul frantuzului, cel putin asta este punctul meu de vedere.

    • Cosmin Vladu

      pret mai mic sau in multe cazuri acelasi

    • koss_x_treeme

      Bai nene poate nu ai inteles ce am spus. Eu stiu din surse sigure ca marfa expusa in unele showroomuri este ASIGURATA in caz de FURT sau DISTRUGERE.
      Ca magazinele care au showroomuri vand la discount produsele desigilate si expuse asta este alta problema . Eu nu ma refeream la asa ceva. Eu ma refeream strict la partea de asigurare fiindca chiar exista astfel de asigurari care se fac pe marfa dar sunt foarte scumpe.

    • Mihai

      Exact, ti-a spus tie un tip de la altex :) daca am lucrat si eu la altex, poate am fost chiar seful sefului de magazin in cauza, bine la altex se numeau manageri, in fine, am lucrat vreo 11 ani in retail, iar gogomania asta cu asigurare de produse din showroom, pe care nu se dau bani, sau daca se dau se pot recupera, devine enervanta. eu ti-am spus ce se asigura, un stoc, valori fixe, nu exista asigurator sa faca asigurare pe n mobile, telefoane, tablete, toate vor avea o valoare, pe subfamilie de produs sau altfel.

    • koss_x_treeme

      Esti in eroare. Daca tu nu ai avut tangente cu asemenea servicii asta nu inseamna ca nu exista astfel de servicii de asigurare.

      Daca ziceam acum 8 ani ca am telefonul asigurat multi (ca tine) considerau ca sunt damblagiu si vorbesc prostii. Asiguarea telefoanelor mobile (smartphonurilor) a devenit mainstream relativ recent… asta nu inseamna ca ea s-a inventat atunci cand a devenit maistream si inainte sa o cunoasca expertii cunoscatori ea nu exista. Cam acelasi lucru si cu exemplul dat de tine. Sunt satul de astia care le stiu pe toate si zic ca ei stiu adevarul suprem, asa ca tine.

    • Mihai

      Nu este același lucru compari mere cu pere.

  • MirceaS

    1. …, dar măcar s-a răcorit.
    2. Un avocat foarte bun l-ar scoate din buclucul acesta ”basma curată”.

    • Cosmin Vladu

      de ce? le lipeste avocatul cu scotch? :)

  • Victor N.

    Mi s-a parut eleganta si corecta atitudinea angajatilor Apple. Omul cred ca s-a simtit profund nedreptatit asfel incat sa sparga toatele telefoanele acelea. Daca te stii cu musca pe caciula nu cred ca te apuci de spart telefoane.

  • doru matoi

    Sunt de acord cu atitudinea paznicilor. Nimeni nu putea sti ce avea acel tembel in rucasc. Putea sa aiba o bomva artizanala .De ce sa risti viata multora pentru cateva telefoane care oricum sunt doar sample-luri . Felicitari lor. Au actionat cu cap .

  • George

    http://youtu.be/tMcHnONkv7s

    Ai pus varianta scurta a clipului. A avut și francezul ceva negocieri cu securitatea. Ceea ce e normal…. ar fi și culmea sa plătească pt securitate și sa nu beneficieze

  • cutienoua

    e trist ca unii profita de sistem pt ideile lor bolnave.acum ce va fi le vor tine sub cheie?!

    • Cosmin Vladu

      Posibil vor incheia un contract cu o firma de securitate care sa-si desfasoare activitatea in showroom.

  • Bulgaru Marius-Cătălin

    Pai cum sa intervina? Poate isi luau si ei o bila in cap :)) La un moment s-a rastit la angajati :))

    • cutienoua

      Angajatii nu au voie sa intervina isi pierd slujba daca o fac
      Pe de alta parte securitatea a venit tarziu

    • Cosmin Vladu

      Foarte adevatat! In mariile corporatii n-ai voie sa intervi doar daca te agreseaza personal.

  • Nu va luati iphonuri din Franta ,in special de pe Olx ,))

    • Black_Ps’

      Luati din Romania,oameni seriosi Domne..

    • mr X

      de la qm, cei mai seriosi .. (not!)

    • DeianStancu

      Stim, din pacate. Sunt țepari.

  • Marius

    Ca angajat cand ai parte de un client recalcitrant nu te apuci sa faci pe agentul de paza, pentru ce sa iti risti tu sanatatea si posibil viata ?

  • Black_Ps’

    Telefoanele au rezistat cu brio ,e reclama Apple :))

  • DeianStancu

    Clientul e un idiot cu IQ format dintr-o cifra. De ce s-ar razbuna pe niste obiecte? De dreptate, are, referitor la garantia de 24 luni. Dar asta nu o stia cand l-a cumparat? Imi miroase a facatura.
    Ce vina au niste obiecte ca e el prost? Cand iti cumperi un produs, primesti si certificat garantie. De ce nu a protestat atunci? Va plati acum pagubele, exista probe, martori. Din prostie, plateste o groaza de bani acum.

  • Banutu

    Cat am putut rade la acest articol xD, s a apucat sa “stampileze” fiecare telefon în parte, ce m a uimit e ca nu a bubuit vreuna din pocnitori..

    Angajații Apple au așteptat paza, paza a așteptat politia iar politia… o fi asteptat armata