Opinie

Nebunia creată de evenimentul Black Friday este foarte mare, la fel şi complexitatea pentru retaileri în furnizarea corectă şi la timp a produselor achiziţionate de shopperi. Există de foarte multe ori momente când clientul final este afectat prin livrarea întârziată a unor produse, anularea unor comenzi deoarece stocurile nu au fost actualizate în timp real etc., dar există şi situaţia când primeşti alt produs.

Acest tip de păţanie ne-a semnalat-o un cititor fidel gadget.ro, Birăruţ Cristian Andrei, căruia îi mulţumim pe această cale. Acesta a comandat în cadrul evenimentului de Black Friday mai multe produse de pe site-ul clickshop.ro (care dacă nu ştiaţi aparţine grupului Telekom România). Printre aceste produse se afla şi un hard extern Seagate FreeAgent Pro de 1 TB.

Deoarece nu a avut nevoie de acesta, imediat după livrare l-a pus deoparte într-un loc dedicat diverselor gadget-uri. La începutul acestui an şi-a dat seama că nu are ce să facă cu acest hard extern şi a decis să îl pună la vânzare pe un site de anunţuri. Cum probabil a pus un preţ atrăgător, Cristian a fost sunat de un cumpărător. Acesta s-a întâlnit cu respectivul şi cum este normal au verificat produsul. În urma acestei verificări (produsul fiind sigilat) au descoperit:

– sigiliul original era rupt, peste acesta fiind pus unul nou;

– hardul extern era unul de 500 GB în locul a celor 1 TB pentru care a plătit;

– hardul avea foliile puse pe el, însă sub acestea existau foarte multe zgârieturi;

– picioruşele de susţinere ale hardului erau rupte;

– seria de pe hard era diferită de cea existentă pe cutie.

hdd seagate 6

Cristian a semnalat această situaţie neplăcută retailerului, dar pentru că (probabil) iniţial nu a primit niciun răspuns din partea acestuia, ne-a povestit şi nouă această întâmplare. Pentru a fi cât se poate de corecţi, am solicitat un punct de vedere şi din partea reprezentanţilor grupului de companii Telekom România. Se pare că aceştia şi-au asumat greşeala şi ne-au transmis că „Referitor la situaţia semnalată, vă informăm că aceasta a fost rezolvată amiabil cu clientul. Produsul a fost deja returnat şi clientul va primi banii înapoi”. Cristian ne-a confirmat rezolvarea acestui caz.

Deşi acest caz prezentat este unul cu final fericit, de multe ori românii sunt înşelaţi sau minţiţi de diverşi retaileri online mai puţin serioşi. Vă recomandăm de fiecare dată să comandaţi produse de pe site-uri cu recomandări pozitive, chiar dacă preţurile sunt de multe ori mai ridicate.

În secţiunea de comentarii vă aştept şi cu alte exemple care să arate neseriozitatea diverşilor retaileri autohtoni.