Accesorii inteligente

Continental AG a semnat un acord cu producătorul de procesoare Nvidia, ca furnizor pentru proiectele de autonomus driving. Ținta corporației germane este ca tehnologia să fie disponibilă până în 2021 (pentru nivelul 3 – ce permite ca șoferul să intervină doar în situații critice la volan; restul timpului mașina se conduce singură), iar pentru asta va folosi platforma DRIVE a companiei americane.

Parteneriatul va permite producerea de sisteme informatice AI care variază de la funcțiile de nivel 2 până la capabilități complete de autonomous driving de nivel 5, în care vehiculul nu are volan sau pedale și se conduce complet independent de intervenția umană.

Echipele de inginerie dedicate fiecărei companii vor lucra împreună pentru a dezvolta soluții de auto-conducere bazate pe platforma NVIDIA DRIVE ce include NVIDIA DRIVE Xavier ™, cel mai performant sistem de operare pe un chip, precum și sistemul de operare NVIDIA DRIVE sistem) și stive software DRIVE AV (vehicule autonome). Soluțiile vor utiliza experiența Continental în domeniul sistemelor și software-ului pentru siguranța ASIL D – cel mai înalt nivel de clasificare – și va integra o gamă largă de tehnologii Continental Sensors, inclusiv radar, cameră și 3D LiDAR de înaltă rezoluție.

Creierul sistemului Continental, NVIDIA DRIVE Xavier poate livra 30 TOPS (trilioane de operații pe secundă) pentru învățare profundă, în timp ce consumă doar 30 de wați de energie. Acest nivel de performanță fără precedent este necesar pentru a face față cantității masive de prelucrare a datelor pe care vehiculele cu autovehicule trebuie să le efectueze. Printre acestea se numără utilizarea unor plase neuronale profunde pentru a înțelege mediul înconjurător, pentru a localiza vehiculul pe o hartă HD, pentru a prezice comportamentul și poziția altor obiecte, precum și a dinamicii vehiculelor computerizate și a unei căi sigure înainte.

Parteneriatul cu NVIDIA va permite companiei Continental să avanseze dincolo de poziția sa de lider în sistemele avansate de asistență pentru șoferi, oferind o gamă scalabilă de sisteme automate și autonome, de la cerințele NCAP de astăzi până la nivelul 5“, a declarat Luca De Ambroggi, director de cercetare și analist la IHS Markit.

Sursa: Continental-Corporation.com