Opinie

În urmă cu 2 ani RCS & RDS avea mari probleme în a livra smartphone-urile achiziţionate prin intermediul abonamentelor, iar perioada de aşteptare ajungea până la câteva luni.

Am fost rugat de un prieten să merg cu el să îşi cumpere un telefon inteligent prin noul sistem de rate Digi Mobil + ING Acum şi după ce-am redus lista la 2-3 opţiuni, nu mare ne-a fost surprinderea să aflăm că respectivele device-uri nu erau în stoc, iar timpul de aşteptare era la fel de cunoscut ca vremea din octombrie.

În urma discuţiilor purtate în agenţie am aflat că pentru anumite device-uri, în special cele premium, stocurile sunt de cele mai multe ori insuficiente, iar foarte mulţi clienţi sunt puşi pe o listă de aşteptare. În cât timp primeşti telefonul nu se ştie sigur, însă în funcţie de cât de bine te înţelegi cu zeiţa Fortuna, s-ar putea să îl primeşti în câteva zile sau în câteva săptămâni.

Mi se pare destul de penibil să persiste şi în 2017 această problemă a stocurilor de smartphone-uri. Dacă în 2015 înţelegeam boom-ul creat de abonamentele foarte ieftine + cererea uriaşă, în 2017 apele s-au mai liniştit şi cu eforturi minime cred că ar putea evita astfel de situaţii neplăcute.

Nu vreau să generalizez la nivel de ţară, nu am informaţii, de aceea vă rog să ne spuneţi în zona de comentarii dacă şi în oraşele voastre mai există probleme de stoc la anumite categorii de smartphone-uri din oferta Digi Mobil.

Categorii: digi-mobilopinie
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.