Diverse

Începutul de an ne aduce una dintre cele mai bizare mişcări din piaţa retailerilor IT din România: Altex a decis să îşi vândă o parte dintre produse prin intermediul platformei eMAG Marketplace, iar eMAG a fost de acord. Totul este confirmat oficial, colaborarea dintre cei doi comercianţi demarând din 24 februarie.

În acest moment există un număr de 942 produse vândute de Altex pe eMAG Marketplace, de la componente PC şi reţelistică, până la articole de îngrijire personală. Deşi lupta dintre cei doi retaileri pentru supremaţia în România continuă, această înţelegere pare a fi una de tip win-win: Altex îşi creşte volumul de vânzare, iar eMAG îşi creşte diversitate de produse, dar câştigă şi ceva bănuţi din comisioanele percepute.

Nu cunosc detaliile acestei colaborări, însă cel puţin în acest moment se observă că Altex are voie să comercializeze doar anumite branduri şi produse (în special branduri low-cost precum Myria sau Vortex). Rămâne de văzut cum se va dezvolta această înţelegere sau cât de mult va rezista.

Sursa: wall-street.ro
Categorii: retail

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 6T, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.