Software

Disney este pe ultima sută de metri înainte de lansarea Disney+, rivalul său pentru Netflix. Au strâns rândurile și au decis să blocheze reclamele Netflix în posturile TV din portofoliu.

Excepția este ESPN ce va accepta reclamele Netflix în continuare, deși este deținut de către Disney.

Netflix a avut un buget de reclame de 1.8 miliarde dolari în 2018, 99.2 milioane dolari au fost alocați pentru reclame pe TV. 13% din acest buget erau rulați în grupul Disney.

Interesant este că Disney se raportează la Netflix ca rivalul său principal, iar Amazon, Apple și Comcast pot avea reclame în continuare.

Disney+ debutează pe 12 noiembrie în SUA și Canada. Abonamentul va fi de 6.99 dolari, cel mai mic plan de la Netflix de tip non-HD este 8.99 dolari. Seriile Star Wars și Marvel sunt printre titlurile scoase în față de către Disney.

Am observat că există o mare așteptare pentru noul serviciu de streaming. Majoritatea se bazează pe faptul că au producții de succes pe care le pot evidenția în raport cu soluțiile concurente. Totuși, am încredere în Netflix că deja a reușit să producă suficient conținut ca să nu mai depindă de cineva. Cred că pentru moment sunt prea multe soluții, piața este destul de fragmentată.

Cei mai importanți jucători sunt Netflix, Amazon și HBO Now, iar Apple și Disney sunt nou veniți în joc. Mai sunt companii cu ambiții globale precum Rakuten TV. Până la urmă câte abonamente să poți susține?

Sursa: GSMarena.com

Categorii: software
Tag-uri:

Despre autor

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează OnePlus 7T, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.