Notebook

Toshiba a fost un jucător global în segmentul de PC-uri și laptopuri. Contracția acestui business a făcut ca Sony să renunțe la divizia VAIO, iar Samsung să se mai concentreze doar pe ultrabook-uri, laptopurile clasice devenind amintire. Nici Dell sau HP nu stau mai bine.

Compania japoneză a dat un comunicat de presă în care precizează că se vor concentra mai mult pe segmentul B2B (business-to-business) și vor ieși de pe anumite piețe cu oferta B2C (business-to-consumer) ca să eficientizeze costurile.

Ce înseamnă asta?

Că Toshiba va ieși cu divizia de PC-uri din piețele pe care nu face profit. Nu am nicio informație dacă și din țara noastră. O să pun întrebarea mai departe și revin cu un comunicat oficial. Mai zilele trecute am participat la lansarea unor tablete Toshiba și aveau planuri și pe lunile viitoare.

Evoluție de urmărit / sursa:

Toshiba-2006-2013

Observați cum din 2009 au ieșit din TOP 5 pe segmentul PC, iar locul lor a fost luat de către ASUS. Lenovo a crescut precum Făt-Frumos, Acer se află pe un trend descendent, Dell și-a securizat locul 3.

Sursa: Toshiba.co.jp

Categorii: notebook
Tag-uri: pcToshiba
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.