Diverse

Dacă FoodPanda, Uber Eats sau Glovo nu vă erau suficiente, în curând o nouă platformă de food delivery va fi intens promovată în social media şi nu numai. eMAG a anunţat achiziţia a 54% din acţiunile platformei de livrare EuCeMananc, platformă cu o prezenţă activă în prezent în 18 oraşe din ţară.

“Combinând entuziasmul şi experienţa antreprenorilor care conduc EuCeMananc cu suportul pe care-l poate oferi eMAG, cred că putem dezvolta servicii foarte bune pentru clienţi: număr mare de restaurante, proces foarte simplu de comandă, livrare rapidă. Această modalitate de comandă se va dezvolta foarte mult, din ce în ce mai mulţi clienţi preferă să comande mâncare online.” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Ambiţia eMAG cu EuCeMananc este mare şi cu siguranţă vizează pe termen mediu poziţia de lider în piaţa de food delivery. Chiar dacă în acest moment sunt încheiate peste 600 de parteneriate în cele 18 oraşe, eMAG va trece cu siguranţă la o strategie agresivă (în sensul bun) de înmulţire a acestor colaborări.

EuCeMananc are aplicaţie dedicată de Android şi iOS, dar se poate găsi şi în varianta clasică pe www.EuCeMananc.ro.

Sursa: eucemananc.ro

Categorii: diverse

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 6T, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.