Diverse

eMAG a anunţat astăzi că subsidiara sa din Ungaria va fuziona cu Extreme Digital, unul dintre cei mai mari retaileri din această ţară. Principalul obiectiv al companiei în noua sa formă este acela de a atinge în câţiva ani o cifră de afaceri de 1 miliard de euro.

Prin această mutare eMAG va intra în 5 noi ţări: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria şi va deveni astfel una dintre cele mai puternice companii e-commerce din Europa Centrală şi de Est. Extreme Digital are şi 16 magazine fizice în Ungaria, semn că nu va fi uitat nici comerţul offline.

Acţiunile noii entităţi vor fi împărţite aproape egal, 52% eMAG şi 48% Extreme Digital.

„Acest parteneriat reprezintă o recunoaştere a scalabilităţii şi calităţii tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în ţările unde Extreme Digital deja activează. Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi şi Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experienţa lor, alături de tehnologia şi know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o ţintă de un miliard de euro în şase ani.” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Sursa: zf.ro

Categorii: retail

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.