Diverse

În 2018 eMAG, cel mai mare magazin online din România, a avut afaceri totale la nivel de grup de 4.77 miliarde lei, adică peste 1 miliard de euro. Compania îşi doreşte ca în maxim 4 ani să dubleze aceste cifre, iar pentru a face acest lucru are nevoie de diversitate (servicii, produse, categorii etc.) şi extindere (deja şi-a făcut intrarea în Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria prin achiziţionarea retailerului Extreme Digital).

La capitolul diversitate, CEO-ul eMAG, Iulian Stanciu, a declarat că anul acesta platforma eMAG va avea rol şi de farmacie online prin includerea în ofertă a medicamentelor fără prescripţie medicală. Compania vrea să devolte portofoliul de sănătate şi nutriţie, iar aici sunt incluse suplimentele nutritive, vitaminele şi medicamentele ce nu necesită reţetă.

„Este o categorie de focus pentru noi în viitorul apro­piat şi lucrăm intens în 2019 să punem bazele proiectului. Ne dorim să avem toată gama de produse de sănă­tate şi nu­tri­ţie, inclusiv medicamentele fără prescripţie sub re­gim de far­macie online.“ a declarat Iulian Stanciu.

Piaţa de medicamente din România a ajuns în 2018 la aproximativ 16 miliarde de lei, iar din această sumă 3.5 miliarde lei o reprezintă segmentul medicamentelor fără prescripţie medicală. eMAG îşi doreşte o felie din această nişă, indiferent că vorbim de produse vândute direct de el sau de alţi retaileri prin intermediul marketplace-ului.

Sursa: zf.ro

Categorii: retail

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.