Diverse

Facebook ne anunţă că utilizatorii din România vor vedea mai puţine titluri de tip clickbait, asta după ce reţeaua de socializare a extins politica de diminuare a acestora şi în ţara noastră.

Schimbările anunţate se aplică pentru:

  • Titluri care distorsionează informaţia, omiţând intenţionat detalii esenţiale sau care induc în eroare utilizatorii, astfel încât aceştia să dea click pe un link pentru a afla răspunsul, de exemplu: „Când s-a uitat sub pernele de pe canapea şi a văzut ASTA…”;
  • Titluri care exagerează detaliile unei poveşti printr-un limbaj senzaţional, astfel încât povestea să capete o greutate mai mare decât ar avea în mod normal, de exemplu: „WOW! Ceaiul de ghimbir este elixirul tinereţii veşnice. TREBUIE să vezi asta !”.

Potrivit estimărilor Facebook, majoritatea Paginilor nu vor observa modificări semnificative ale modului în care postările lor sunt afişate în News Feed.

Pe de altă parte, editorii care se bazează pe titluri de tip clickbait ar trebui să se aştepte la o scădere a vizibilităţii. Pentru a nu fi afectate de această schimbare, Paginile ar trebui să evite titlurile care omit informaţia necesară pentru a înţelege conţinutul articolului sau care exagerează pentru a crea false aşteptări.

Fie vorba între noi, cam era timpul pentru o asemenea măsură.

Categorii: facebook

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 3T, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.