Telefoane Mobile

Pe 28 ianuarie urmează a fi prezentată o nouă serie de telefoane mobile de la Samsung. Despre cele trei modele ce vor fi anunțate în această gamă se cunosc suficient de multe detalii. Este vorba despre Samsung GALAXY M10, M20 și M30. 

Sunt câteva elemente comune între aceste terminale:

  1. Ecran IPS – decizie ușor ciudată, în contextul în care Samsung este cel mai mare producător de paneluri AMOLED;
  2. Notch sub formă de picătură în partea superioară – element de design pe care compania sud-coreeană s-a ferit să-l preia pe smartphone-urile sale în 2018;
  3. Procesoare Exynos dezvoltate de către Samsung: GALAXY M10 ar folosi procesorul Exynos 7872 Hexa pe 14nm cu 2 x ARM Cortex-A73 și 4 x ARM Cortex-A53, Mali-G71 MP1, despre GALAXY M20 se vorbește că ar avea procesorul Exynos 7885 de tip octa-core cu 2 x ARM Cortex-A73 și 6 x ARM Cortex-A53 la 1.6 GHz + Mali-G71 MP2.
  4. Baterii de capacitate mare: M10 cu baterie de 3400 mAh la ecran de 6.2 inch cu rezoluție HD+, M20 și M30 cu baterii de 5000 mAh la ecran de 6.3 și 6.38 inch cu rezoluție 2340 x 1080 pixeli;
  5. Cameră principală de tip dual ce mizează pe combo-ul între un senzor de 13 Megapixeli cu f/1.9 și 5 Megapixeli cu f/2.2 pentru adâncimea de câmp.

Alt aspect cunoscut ce lasă de înțeles că Samsung prin seria M vrea să concureze cu Honor, Redmi și Realme – brandurile scoase în față de către Huawei, Xiaomi și Oppo pe segmentul de tip best-buy: seria M urmează a fi disponibilă exclusiv în mediul online (exact ca și concurența menționată).

Cheia unui eventual succes stă în 2 elemente:

  • prețul de comercializare;
  • experiența de utilizare furnizată.

Costurile la care M10, M20 și M30 ar fi atractive:

Samsung GALAXY M10 – aprox. 150 – 200 euro;

Samsung GALAXY M20 – aprox. 200 – 250 euro:

Samsung GALAXY M30 – aprox. 250 – 300 euro.

Pe 28 ianuarie aflăm dacă Samsung a pregătit o linie de tip best-buy sau nu. Lansarea are loc în India, dar aș face pariu că le vor aduce la nivel global. Gigantul sud-coreean are nevoie de o gură de oxigen pe segmentul de trecere între low-cost și mid-range, dar nu știu cât de pregătiți sunt să vină cu prețuri atractive în această nișă.