Diverse

Retailerul chinez gearbest.com a lansat campania promoţională “Best of Smart Device” dedicată unei game variate de gadget-uri. Vorbim aici de smartwatch-uri, camera video de acţiune, controllere, ochelari pentru realitate augmentată, căşti sau camere pentru supraveghere video.

Dacă sunteţi în căutarea unui astfel de device, vă recomand să aruncaţi un ochi asupra acestei promoţii. Mai multe detalii în acest link. Iată câteva dintre produsele aflate la reducere (preţurile nu includ TVA 20%):

Categorii: retail

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 3T, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.

  • Rebelulll

    Apoi nu mi se par cine stie ce reduceri. Cine ar da pe o pereche de casti 100lei ? Iar ochelarii aia virtuali erau(si cred ca mai sunt) la noi in RO la 40lei intr-un magazin mare… deci fara asteptare, fara tva, fara deplasari la posta vamala sau alte surprize neplacute, iar per total iesi mai ieftin si cu timp scutit.

    • rd

      Cine ar da pe o pereche de casti 100lei ?

      Intrebarea asta e pe bune sau ai formulat gresit? :-)

    • Greuceanu

      Eu personal nu aș da 100 lei pe căști,tocmai am dat aproape 400 lei pe unele.
      Pe de altă parte sunt căști de acest fel și mai ieftine,sub 100 lei, și sunt foarte multe persoane care le-ar cumpăra.
      Așa că nici eu nu înțeleg întrebarea ta cu prețul de 100 lei.

    • happyday

      Ce casti ti-ai tras? :)

    • Greuceanu
    • happyday

      Doua dopuri pe un maț. Credeam ca ti-ai luat ceva mai sofisticat la banii astia.
      Glumesc, presupun ca ai parte de o calitate a auditiei cel putin decenta. Sa te poarte sanatos si sa te bucuri de ceea ce-ti ofera ! ;)

    • Greuceanu

      Mulțumesc!
      Că să înțelegi ce pot “dopurile” astea trebuie să asculți ceva la ele.Sunt dincolo de orice ai experimentat cu orice pereche de căști care vin cu orice telefon.
      Am și din cele peste ureche foarte bune,dar voiam ceva foarte comod mai ales înainte de culcare. :D

    • Robert

      370 de lei. Super preț. Tocmai am lansat comanda. Chiar aveam nevoie de căști de calitate. Merci de pont.

    • cutienoua

      eh,m-am luat si eu dupa niste recenzii de pe amazon si am luat 2 perechi de casti bt care bineinteles ca nu se ridicau la nivelul asteptarilor.
      asa ca am mers la best buy si am luat 2 perechi bose soundsport bt.
      chinezeriile luate initial vor fi date cadou !

    • Rebelulll

      Ma refeream strict la Meizu. Eu nu as lua o pereche de chinezarii de +100lei, chiar daca au niste telefoane interesante. La 100lei mi-as lua ceva mai cunoscut de la noi !

    • xploratorul

      Buna replica :)

    • Norocel Constantin

      Daca vrei sunet decent dai pe o pereche de casti minim 300 ron, iar daca ești pretențios te costă mini 150 ?. Daca tu dai sub 100 ron cumperi zgomot nu muzică. Petsonal am achiziționat o pereche cu vreo 300 ron acu vo 2 ani si regret ca nu am mai avut disponibil inca vreo 400 in plus sa iau ceva din seria “profi”

  • cutienoua

    Camera de supraveghere cu acces multiplu:
    Tu, hackerii si statul chinez.

  • And ?

  • cutienoua

    offtopic pt cei interesati de 4k/hdr

    http://support-us.samsung.com/cyber/popup/iframe/pop_troubleshooting_fr.jsp?idx=678450&modelname=UN55KS9500F&modelcode=UN55KS9500FXZA

    am cumparat in 2015.trebuia sa mai astept un an !desi promit firmware update,e mai simplu cand e de la inceput cu tot ce trebuie.
    aviz amatorilor!

    • Ionut

      Util link-ul tau. Am achizitionat recent un KS7502U. Pana acum sunt foarte incantat de achizitie.

  • Mihai Dumitru

    Cel mai bine ar fi ca o firma romaneasca sa aduca aceste produse de pe gearbest.com direct in Romania cu garantia si toate taxele aferente incluse…..

  • cili

    Am problema de mai jos.
    Am incercat sa va contactez dar din sectiunea contact nu am reusit. https://uploads.disquscdn.com/images/f5e1c2370e3fca3c860c21fc79cb3061cf9d994cbe1300639a222a699a2edd46.jpg
    Astept parerea tuturor. :)

    • Porcu2d

      Cel mai bine contactezi opc/anpc dacă ai o problemă cu un service. Perioada de stat în service se adaugă la garanție, conform legii în România, acum nu toți respectă legea. Dacă ai trimis produsul in service înainte de expirarea ei, sunt obligați să îl repare. Puteai să dai un copy paste aici, greu de urmărit textul din poza ta.

    • cili

      Pai acum doresc sa-l duc la Vodafone. Am uitat cand expira garantia deoarece nu mai am factura initiala (mi-a ramas la Vodafone cand mi-a fost inlocuit produsul, si mi-au dat aviz de insotire a marfii si anexa la aviz datate cu data cand mi-a fost schimbat telefonul). Pata respectiva se observa doar cand se incalzeste telefonul, dupa ce am dat sa-mi revina la setarile din fabrica am observat-o). Acum, dupa ce s-a racit nu mai apare, trebuie sa te uiti atent in zona respectva ca sa-ti dai seama si doar pe alb). Avand in vedere ca-mi expira garantia, ma gandeam sa-l trimit la ei. Voiam sa le scriu celor care se ocupa de site, din sectiunea contact si nu ma lasa sa copiez ce am scris. :(

    • Porcu2d

      Poti sa încerci, nu cred că te costă ceva.

    • cili

      Am fost la reprezentanta dar nu le mergea sistemul si cica nu au metoda alternativa si nu pot sa-mi tina telefonul deoarece trebuie sa semnez si eu fisa. Au inceput sa ma dezamageasca din ce in ce mai mult cei de la Vodafone. Acum 7 luni mi-au inlocuit telefonul dar tot dupa procedura lor de rahat: cei de la ESD-ROM mi-au dat inlocuire iar ei m-au obligat sa trimit telefonul si in service-ul lor, Regeneresis ca sa mi-l schimbe si nu am fost de acord sa-mi impuna un service. Am cedat si l-am trimis si in service-ul ala dar am scris si la LG si s-a rezolvat. Nu-l mai duc la Vodafone, am dat mesaj la LG ROMANIA sa intreb si la ESD-ROM. Le-am transmis documtenele si daca se repara pe garantie, o sa-l trimis la ESD-ROM. Recomand cu caldura service-ul ESD-ROM, daca nu ma insel a scris Emil despre el si parca a scris de bine. :) Astept raspunsul lor maine…

      Voi cum interpretati punctul 4 de la articolul respectiv, din noua lege care se aplica pentru produsele aflate in garantie?
      Eu deduc ca trebuie sa am 2 ani de cand mi s-a schimbat telefonul, este interpretabil. Citind cu atentie legea, nu au cum sa zica ca nu mai este in garantie deoarece mi l-au tinut pe putin 3 saptamani prin service de cand l-am cumparat. :)

      11.
      La
      articolul 22
      , după
      alineatul (2)
      se introduc patru noi alineate,
      alineatele (3)-(6), cu următorul cuprins:

      (3)
      Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitat
      e apărute în
      cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul d
      e garanţie legală de
      conformitate şi cel al garanţiei comerciale şi curge, după
      caz, din momentul la
      care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de confo
      rmitate a produsului
      sau din momentul prezentării produsului la vânzător/uni
      tatea service până la
      aducerea produsului în stare de utilizare normală şi, r
      espectiv, al notificării în
      scris în vederea ridicării produsului sau predării efectiv
      e a produsului către
      consumator.
      (4)
      Produsele de folosinţă îndelungată care înlocuiesc pro
      dusele defecte în
      cadrul termenului de garanţie vor beneficia de un nou
      termen de garanţie care
      curge de la data preschimbării produsului.

    • Porcu2d

      Dacă vrei să ai dreptate te duci la anpc, dacă ai o problemă reală, evident, dacă nu ajungi cu produsul la timp din vina ta, nu au aceea o problemă, service urile, acum eu nu te pot judeca, eu cred că orice magazin legal încearcă să rezolva problema unui client, care va fi viitorul client. Eu cel puțin și colegii mei din retail din România așa am lucrat. În condițiile legii și chiar cu termeni mai buni în încercarea si de foarte multe ori reușită, de a nu avea probleme nici cu autoritățile și nici cu vreun client, deși produsele nu se strică din vina vreunui magazin. Păcat că lg nu are nimic autorizat, unde am lucrat eu vb direct cu lg, nu vindeam si telefoane, dar orice problemă de service era înregistrată de noi și trimisă de noi către partenerii lg. Iar data era cea la care aducea clientul produsul la noi, nu data in care primea serviceul coletul.

    • cili

      Mi-au raspuns cei de la LG.

      [LG Romania] Da, in
      momentul in care produsul primeste fisa de inlocuire, garantia
      noului produs din partea producatorului este de 24 de luni.

      Astept sa-mi confirme si ESD-ROM ca sa pot sa-l trimit la ei, bine ca nu a mers sistemul al Vodafone ca nu mai doresc sa apelez la ei. :)