Tablete

Bănuiesc că nu mai este un secret pentru nimeni faptul că Huawei vrea să ajungă cel mai mare producător global de telefoane (ca număr de unităţi vândute) şi principalul său competitor este Samsung. Compania chineză estimează că cel târziu în 2020 va ajunge pe primul loc, însă până atunci a reuşit să depăşească producătorul sud-coreean pe piaţa tabletelor.

Conform celor mai noi rapoarte Digitimes Research, aflăm că în primele 3 luni ale anului 2019 au fost comercializate la nivel global puţin peste 37 milioane de tablete, în revenire comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut (+13.8%).

Top 3-ul este format din aceeaşi producători existenţi şi pe piaţa telefoanelor, dar în altă ordine: Apple, Huawei şi Samsung. Compania americană are o cotă de peste 25%, în timp ce restul procentelor se împart între producătorii de tablete cu Android şi Windows.

Cei de la Digitimes Research nu au oferit cifre exacte, însă din datele lor mai aflăm că Lenovo a pierdut poziţia a cincea în detrimentul Microsoft şi că cererea de modele cu display mic (7, respectiv 8 inci) este în scădere (-6.7% comparativ cu perioada similară din 2018).

Chiar dacă nu mai sunt ce au fost cândva, tabletele rămân în continuare un gadget util în diverse domenii, cât şi pentru diverse categorii de oameni (copii în special).

Categorii: tablete
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.