Foto si Video

Faptul că aparatele de fotografiat pierd teren zilnic în lupta cu smartphone-urile nu mai este o noutate pentru nimeni. Singura nişă unde acestea încă sunt competitive este reprezentată de cea a DSLR-urilor.

Această scădere  este resimţită şi de Skin Media, unicul importator Nikon în România, care va închide începând cu luna viitoare două din cele şase magazine offline. Astfel, magazinele Yellow Store din mall-urile Maritimo Constanţa şi Sun Plaza Bucureşti se vor închide ca urmare a vânzările aflate în continuă scădere. În aceste condţii, în România vor mai exista doar 4 magazine offline Nikon: câte unul în Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Timişoara.

Conform unui studiu GfK, piaţa foto se află în cădere liberă, în Q1 din 2014 vânzările fiind cu aproximativ 40% mai mici decât cele din Q1 2013.

nikon

Categorii: foto-videonikon

Despre autor

Redactor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri de aplicaţii, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează LG G2 şi tableta LG G Pad 8.3.