Site cu si despre iPhone | Totul despre iPhone

iPhone Help Desk exista pentru posesorii iPhone din Mai 2008, la un an si putin de la aparitia primului iPhone (si la aproximativ cateva luni de la aparitia sa in Romania). Complexitatea device-ului si pasiunea cu care altii vorbeau de acesta m-a determinat sa fac tot posibilul si il obtin. A venit nou din US codat cu firmware-ul 1.1.3 (parca) si in mai putin de 1 ora il foloseam in reteaua Vodafone Romania. Pe atunci nu stiam ce este acela Installer, DevTeam sau jailbreak insa pasiunea ne determina sa invatam. Nu a fost suficient si am decis sa o fac si pentru altii.

La inceput am facut-o din pasiune, apoi pentru ca utilizatorii iPhone sa nu dea bani la bisnitari pentru decodare (pentru ca nu este moral) iar acum pentru ca este absolut necesar (un numar tot mai mare de device-uri, un numar tot mai mare de utilizatori, un numar tot mai mare de informatii false si utilitare/sim-uri fake, un numar tot mai mare de bisnitari).

Am trecut prin perioade frumoase dar si grele in care nu mi-am putut indrepta resursele catre comunitate cum mi-as fi dorit. Punky a fost un sprijin excelent si a devenit un membru de valoare al comunitatii si al site-ului.

Long story short .. vrem sa ne diferentiem pozitiv si o vom face fata de alte site-uri sau forumuri specifice. O parte le citesc zilnic si le apreciez, altele sunt copiute ieftine ce nu vor rezista.

Cum? Tutoriale actualizate si usor de inteles, tutoriale video, informatii stricte/exacte (exemplu tabelul de Jailbreak/Unlock), suport tehnic in comentarii, prin email si prin chat (fie cu Punky fie cu mine). Vom incerca sa informam in timp util utilizatorii si sa evitam blocarea telefoanelor acestora (foarte multi utilizatori au stat si chiar stau cu telefonul pe post de mobila pentru ca nu au fost informati la timp). Totul gratis, eficient si cat se poate de rapid (in limita timpului permis de familiile noastre). :)

Comunitatea creste vizibil, nu este zi in care sa nu fie abonati noi la newsletter sau la feed-ul RSS si nu exista zi in care sa nu “rezolvam” in mod direct (comentarii/email/chat) cel putin 3-4 device-uri. Pe langa multumirile pe care le primim dorim si un sprijin minim ce nu costa: promovare + spread the word deoarece site-ul nu genereaza profit (sau cel putin nu cat sa ne plateasca gazduirea site-ului sau alte cheltuieli) si oricat ne-am dori sa organizam chestii misto, nu ne permitem.

Nu in ultimul rand, le multumesc celor ce imi trimit pe email sugestii pentru articole sau idei pentru site. Oricine poate deveni autor/contributor pe iPhone Help Desk (trebuie doar putina pasiune si idei bune).

Multumim