Diverse

Următoarea poveste este una cât se poate de reală şi a fost experimentată de un membru al familiei mele care în urmă cu ceva timp a lucrat în departamentul Relaţii Clienţi al Orange România.

Şi începe aşa…

Într-o zi obişnuită de lucru în departamentul menţionat anterior, Carmen (numele real chiar nu contează) răspunde apelurilor normale venite din partea clienţilor Orange. Ştim deja că aici ajung toate problemele posibile, unele serioase, altele penibile.

La un moment un apel îi atrage atenţia:

  • Bună ziua !
  • Bună ziua, cu ce vă putem ajuta ?
  • Stimată doamnă, sunt foarte supărată pe compania dumneavoastră. Sunt clientă veche, am de peste 10 ani abonament aici, însă vecina mea a primit o ofertă la abonament mult mai avantajoasă decât am eu în acest moment. Pentru mai puţini bani ca mine are nelimitat la tot (internet pe mobil, minute, SMS naţionale).
  • Spuneţi-mi vă rog un nume şi un CNP pentru a putea găsi detaliile contractului dumneavoastra.
  • Nu se poate doamnă aşa ceva ! Nu am întârziat niciodată cu abonamentul, am fost mereu fidelă, dar oferiţi beneficii mai multe clienţilor noi ?
  • Doamnă, vă rog un nume şi un CNP pentru a verifica.
  • Bine, bine…Numele meu este…, iar CNP-ul …!

Linişte 15 secunde.

  • Am verificat, iar în acest moment aveţi un abonament similar, nelimitat, pentru care plătiţi 25 euro / lună. Vecina dumneavoastră ce ofertă de preţ are ?
  • Tot 25 de euro, dar nu mi se pare normal să aibă aceleaşi avantaje ca şi mine. Vreau să îmi setaţi pentru acelaşi preţ abonamentul dublu nelimitat.
  • Dublu ce?
  • Dublu nelimitat doamnă. Vreau să îi râd în faţă şi să îi spun că sunt mai bună decât ea.
  • Doamnă, nelimitat este deja maxim posibil.
  • Nu se poate aşa ceva, o să fac plângere la OPC ! Vreau dublu nelimitat la acelaşi preţ pentru a-i închide gura ăleia.
  • Dar…!
  • Dacă dumneavoastră nu mă puteţi ajuta, vreau să îmi daţi un superior la telefon.

Văzând că discuţia a luat-o într-o direcţie ciudată, Carmen îşi revine din şoc:

  • Nu este nevoie doamnă. Haideţi că încerc eu să vă ajut.
  • Chiar vă rog !

După 2-3 minute în care Carmen s-a prefăcut că tastează şi face modificări, revine:

  • Gata doamnă, am făcut modificările necesare, începând de mâine veţi beneficia de oferta dublu nelimitat la acelaşi preţ de 25 euro.
  • Vai, ce bucurie ! Mulţumesc mult de tot. Altfel ies acum din casă. Am dublu nelimitat, sunt peste vecina.
  • Sigur doamnă, cu dublu nelimitat aveţi dublu la orice are vecina dumneavoastră. Vă mai pot ajuta cu ceva ?
  • Nu doamnă, m-aţi făcut cea mai fericită. Ştiam eu că Orange este o companie de încredere. O să vă laud peste tot. Mulţumesc mult de tot. Aţi fost foarte amabilă. La revedere !
  • La revedere ! O zi cât mai reuşită să aveţi !

Din păcate acest caz nu este singular. Dacă am strânge câţiva reprezentanţi ai departamentului Relaţii Clienţi de la mai mulţi operatori telecom, cred că am putea scrie o carte cu astfel de situaţii.

PS: dacă acest articol vi se pare ieşit din context, îl voi şterge.

Categorii: orange

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 6T, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.