Accesorii inteligente

Piața de ceasuri inteligente a cunoscut un trimestru bun. Creșterea față de aceeași perioadă din 2018 a fost de 48%.

Companiile cu cea mai puternică creștere în Q1 2019 au fost Samsung, Fitbit și Huawei.

Market share-ul pe piața de smartwatch-uri în primele trei luni pe anul în curs:

  1. Apple – 35.8% față de 35.5% în aceeași perioadă din 2018;
  2. Samsung – 11.1% față de 7.2% în Q1 2018;
  3. imoo – 9.2% față de 12.8% în Q1 2018 (recunosc că nu știam nimic legat de această companie și a trebuit să fac o căutare pe Google. Este un brand de ceasuri pentru cei mici, lider pe această nișă în China);
  4. Fitbit – 5.5% față de 3.7% în Q1 2018;
  5. Amazfit – 3.7%, în scădere de la 4.6% în Q1 2018 (Amazfit = brand al Xiaomi);
  6. Huawei – 2.8%, pondere neglijabilă în aceeași perioadă din 2018 (Watch GT a prins tracțiune);
  7. Fossil – 2.5% față de 3.2% în Q1 2018;
  8. Garmin – 1.5% față de 1.9% în Q1 2018.

Ceilalți – 27.9% față de 30.8%.

Cea mai căutată funcție este ECG-ul adus de către Apple pe ceasurile sale inteligente. Este o funcție ce a primit certificare în 19 țări + Hong Kong (Franța, Germania, Italia, Spania și Marea Britanie).

Alte funcții căutate la un smartwatch: GPS-ul, NFC-ul pentru plăți, senzorii de fitness. Autonomia este un veritabil călcâi al lui Ahile pentru majoritatea ceasurilor inteligente.

Sursa: CounterPointResearch.com

Despre autor

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY S10 Plus, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.