Televizoare

Cel puțin acestea sunt datele oferite de către un oficial LG pentru ZF.ro. Sorin Spînu de la LG Electronics România declară că în 2016 s-ar putea ca piața de televizoare să atingă pragul a 1.2 milioane unități, creștere de 26% față de 2015. 

Declarație oficială:

În primele patru luni ale acestui an piaţa locală de televizoare a crescut cu 26% în volum şi cu 16% în valoare pe fondul scăderii TVA şi al campionatului european de fotbal. Cred că acest trend se va menţine, ceea ce înseamnă că vom încheia anul cu o creştere de circa 26-28% în volum şi de aproximativ 15-16% în valoare, ceea ce va duce piaţa la 350 milioane euro

Nu este o remarcă profesionistă, dar nu am urmărit vânzările de televizoare. Realizam că în ultimul an a fost pe creștere, dar nu mă așteptam să depășească pragul a 1 milion de unități. Înțeleg că trecem printr-o perioadă de creștere financiară, dar și printr-o schimbare a tehnologiilor (prețurile au scăzut pentru LCD și LED-uri, iar televizoarele cu tub dispar din casele românilor într-un ritm alert).

Ar mai fi și EURO 2016 + viitoarea ediție a Jocurilor Olimpice ce au impulsionat vânzările. La o valoare de 350 milioane euro și peste 1.2 milioane unități, rezultă că un român cheltuie în medie – 291.66 euro pe un televizor.

Tag-uri:

Despre autor

Co-Founder GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY S8 Plus, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.