Televizoare

Cel puțin acestea sunt datele oferite de către un oficial LG pentru ZF.ro. Sorin Spînu de la LG Electronics România declară că în 2016 s-ar putea ca piața de televizoare să atingă pragul a 1.2 milioane unități, creștere de 26% față de 2015. 

Declarație oficială:

În primele patru luni ale acestui an piaţa locală de televizoare a crescut cu 26% în volum şi cu 16% în valoare pe fondul scăderii TVA şi al campionatului european de fotbal. Cred că acest trend se va menţine, ceea ce înseamnă că vom încheia anul cu o creştere de circa 26-28% în volum şi de aproximativ 15-16% în valoare, ceea ce va duce piaţa la 350 milioane euro

Nu este o remarcă profesionistă, dar nu am urmărit vânzările de televizoare. Realizam că în ultimul an a fost pe creștere, dar nu mă așteptam să depășească pragul a 1 milion de unități. Înțeleg că trecem printr-o perioadă de creștere financiară, dar și printr-o schimbare a tehnologiilor (prețurile au scăzut pentru LCD și LED-uri, iar televizoarele cu tub dispar din casele românilor într-un ritm alert).

Ar mai fi și EURO 2016 + viitoarea ediție a Jocurilor Olimpice ce au impulsionat vânzările. La o valoare de 350 milioane euro și peste 1.2 milioane unități, rezultă că un român cheltuie în medie – 291.66 euro pe un televizor.

Tag-uri:

Despre autor

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note9 + Huawei P20 Pro + OnePlus 6, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.