Producătorul chinez Leagoo devine sponsor oficial al Premier League

/
/
13 oct. 16
/

Producătorii chinezi mai puţin cunoscuţi vor intra din ce în ce mai puternic în Europa, iar prezenţa lor în piaţă nu va fi una de scurtă durată. Tot mai mulţi europeni ştiu cine este Huawei, Xiaomi sau Coolpad, în condiţiile în care acum 2-3 ani aceste branduri erau recunoscute doar de cei pasionaţi.

Pentru a se face vizibili la scară largă, chinezii au început să îşi asocieze brandurile cu cel mai iubit sport de pe bătrânul continent: fotbalul. Dacă Huawei este sponsor Primera Division, iar Oppo susţine clubul FC Barcelona, începând cu data de 15 octombrie pe parcursul tuturor meciurilor din Premier League vom găsi reclamă la Leagoo.

Leagoo a semnat un parteneriat cu Federaţia Engleză de Fotbal, iar pentru cel puţin 3 sezoane de acum înainte producătorul chinez va fi unul dintre sponsorii oficiali ai Premier League. Sub sloganul “Growing Every Moment”, Leagoo îşi va face simţită pentru prima oară prezenţa chiar la unul dintre derby-urile etapei: Manchester City – Everton, partidă care se va desfăşura pe Etihad Stadium.

leagoo-premier-league-1

Sursa: gizmochina.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Cum este prevenită risipa alimentară de către Samsung prin frigiderul French Door Beespoke AI?

De sărbători, risipa alimentară devine, fără să ne dăm seama, un ”obicei” comun. Pregătim mese îmbelșugate, gătim în exces ”ca să fie”, umplem frigiderul până la refuz și, inevitabil, o parte din mâncare ajunge… la gunoi. În loc să ne bucurăm de momente alături de familie, ajungem să ne stresăm cu organizarea, aprovizionarea și, în…

OnePlus 15R – detalii oficiale, imagini şi preţ în Europa (estimat pentru România)

În urmă cu doar câteva ore a fost lansat la nivel global noul smartphone OnePlus 15R, un upper mid-range cu destul de mult potenţial.

Fraţii Pavăl (Dedeman) sunt foarte aproape să cumpere Carrefour România

În luna octombrie aflam pentru prima dată despre intenţia Carrefour de a ieşi din România. Compania franceză vrea să părăsească toată zona Europei de Est, astfel că şi în Polonia se întâmplă acelaşi fenomen ca în ţara noastră.