Arhiva-Resurse

Cu cât ne apropiem mai mult de 23 noiembrie, cu atât evenimentul pare să ia amploare tot mai mare. Tot mai multe magazine își anunță participarea la una dintre cele mai așteptate zile ale anului. Flanco intră în rândul organizatorilor de Black Friday cu reduceri de până la 60%. Totodată, aceștia aduc ceva inovativ în rândul campaniei de publicitate, un spot de câteva secunde în care își anunță participarea la eveniment:

Violeta Luca, CEO Flanco a declarat:

“Dacă anul trecut, pe o suprafață de 38.000 mp am vândut în magazinele Flanco peste 60.000 de produse în valoare de peste 30 milioane lei, anul acesta, având o suprafaţă mai mare cu 20% şi experienţa primului an de Black Friday, ne aşteptăm la vânzări cu 50% mai mari, mai ales că am analizat preferinţele clienţilor şi ne-am concentrat pe pregătirea celor mai bune oferte pe segmentele de televizoare cu ecran plat, laptopuri, tablete, smartphone-uri, foto-video şi electrocasnice.”

Multă lume se întreabă de ce vor magazinele să participe la Black Friday și să vândă sute de produse extrem de ieftine, cu alte cuvinte – lor ce le iese?  Violeta Luca dă răspunsul la această întrebare:

“Este un eveniment motor pentru piața locală, care marchează punctul de start al creșterii consumului în sezonul de iarnă. Este o situaţie în care ambele parti au de câştigat – consumatorii se pot bucura de preţuri extrem de avantajoase, iar retailerii pot face volume, pot să valorifice stocuri şi mai ales să atragă clienţi noi, care ulterior vor reveni, în cazul în care le-a plăcut experienţa de cumpărare. De aceea este atât de important să fii pregătit din timp.”

Reducerile vor ține trei zile, în perioada 23-25 noiembrie 2012. Cum vi se par promisiunile din partea Flanco?