Retelistica

Orange a prezentat rezultatele financiare înregistrate în perioada 1 octombrie 2017 – 31 decembrie 2017.

Am extras câteva date din comunicatul de PR:

  • venituri de 280 milioane euro, creștere de 7.7% față de T4 2016;
  • 10.623.000 clienți, creștere de 2.8% față de T3 2017 (10.331.000 clienți la sfârșitul lui septembrie 2017);
  • 3.2 milioane clienți pe serviciile 4G, creștere de 50% față de sfârșitul lui 2016;
  • rețeaua 4G a Orange acoperă 93.2% din populația României;
  • Orange Home TV – televiziune prin cablu și satelit a ajuns la 398.000 clienți;
  • internetul fix a înregistrat 187.000 de abonați, creștere de 60% față de T4 2016;
  • peste 22.000 de clienți s-au înscris pentru a testa noua versiune de Contul meu Orange, care a devenit My Orange.

„2017 a fost un an în care procesul de digitalizare a accelerat, lucru evidențiat de consumul în creștere de date mobile și de produse conectate, atât pentru mediul rezidențial cât și pentru cel business. Clienții noștri își doresc simplitate – în oferte, dar și în interacțiunea cu Orange, iar pachetele fix-mobil Orange Love au răspuns acestei cerințe. În egală măsură, clienții B2B au căutat simplificarea și eficientizarea operațiunilor prin alegerea de soluții integrate care să includă atât conectivitate cât și soluții IT&C în zona de cloud, business Wi-Fi și securitate cibernetică. Performanța din 2017 este rezultatul a două constante – ofertele relevante construite împreună cu clienții și încrederea lor în calitatea serviciilor oferite prin cea mai extinsă rețea 4G din România.” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer în cadrul Orange România.

Cifra de afaceri totală pentru 2017 este de 1,07 miliarde de euro. Creșterea a fost susținută în principal de evoluția pozitivă a utilizării datelor mobile, a pachetelor fix-mobil și a vânzărilor de echipamente mobile.

În plus, lansarea la finalul lunii septembrie 2017 a Orange LOVE, pachetele atractive de servicii fix-mobil cu televiziune bonus și cu beneficii multiple pentru întreaga familie au determinat o dublare a vânzărilor de internet prin fibră optică și a serviciului de televiziune prin cablu.