Retelistica

Vodafone a oferit informații concrete legate de rezultatele financiare înregistrate în trimestrul al 3-lea din 2017. 

Câteva date interesante extrase din comunicat:

  • venituri de 186 milioane euro, creștere de 4.1% față de trimestrul al 3-lea din 2016;
  • 9.754.823 clienți pe servicii mobile, servicii fixe de voce și internet of things la data de 30 septembrie 2017, creștere de 386.219 utilizatori față de aceeași perioadă din 2016;
  • ARPU de 6.1 euro;
  • 40% din baza de clienți se află pe abonament, iar cartela Vodafone cu 60% (creștere a utilizatorilor de cartelă cu 0.4% față de T2 2017);
  • consumul de date mobile a crescut cu 90% față de T3 2016;

Declarație oficială a lui Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România:

Ultimul trimestru a fost marcat de lansarea unor oferte inovatoare, cum ar fi Vodafone Pass, care au dus la creșterea susținută a bazei noastre de clienți. Am continuat, de asemenea, să ne concentrăm pe îmbunătățirea rețelei, prioritate concretizată prin recenta lansare a Supernet™ 4.5G, și să le oferim clienților cea mai bună experiență de utilizare, recunoscută prin confirmarea de către Ookla a superiorității rețelei Vodafone România și acordarea titlului de Cea Mai Rapidă Rețea Mobilă din țară”.

În ritmul ăsta de creștere, Vodafone România s-ar putea să ajungă noul lider în ce privește numărul de clienți. Orange a crescut de la 10.065.000 clienți la sfârșitul lui martie 2017 la 10.331.00 clienți, Vodafone de la 9.441.063 clienți în martie 2017 a atins 9.754.823 clienți în septembrie.

Veniturile Orange în T3 2017 sunt de 277.2 milioane euro față de 186 milioane euro cât a înregistrat Vodafone. Aici, operatorul roșu mai are mult de îmbunătățit ca să fie la nivelul portocaliilor.

Categorii: retelistica

Despre autor

Co-Founder GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY S8 Plus, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și laptopurile ASUS ROG G551 și ASUS Zenbook UX310UQ. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

  • Pingback: Rezultatele Vodafone în perioada iulie – septembrie 2017 - Stiri ultima ora, stiri online()

  • marcgm

    La ce beneficii ofera orange acum la prepay multi utilizatori se vor intoarce in retea(cei care au portat), deci vodafone nu mai are unde sa creasca si-a atins limita

    • rumby schneider

      Vdf pregateste oferta bomba la prepay. La sf de saptm.

    • marcgm

      Unde explodează bomba să trimitem televiziunile să facă live-uri!

    • Innoxius

      Dar ce, Facebook Live nu-i bun? :))

  • Andrashi

    Simt un ușor iz de “jonglare” cu aceste date fiscale….
    As vrea sa știu numărul de angajați anul acesta și diferențele fata de anul trecut. Din informațiile mele, au cam avut concedieri masive…

    • Innoxius

      Probabil de aia e prima dată când m-a sunat pentru prelungire un dealer, nu direct Vodafone?

    • Andrashi

      Este o practica comuna a firmelor listate la bursa: cand indicii nu sunt OK, primul lucru făcut este concedierea angajaților pentru a reduce cheltuielile și creste profitul…(artificial)

  • Marian S++

    Vodafone este cu mult peste Orange: la calitatea serviciilor, serviciul de relatii cu clientii etc.
    Orange are cateva ciudatenii (dezavantaje), cel putin asa era in urma cu vreo 2 ani cand inca eram clientul lor:
    – in ultimele 6 luni din perioada contractuala ti se permite sa faci modificari la abonament dar acele luni ramase pana la expirarea contractului NU se sterg (cum se intampla in cazul Vodafone) ci se aduna la noua perioada contractuala (noul contract)
    – daca platesti cu intarziere atunci esti obligat sa platesti o taxa de reconectare in retea
    – serviciul de relatii cu clientii este PRAF la Orange

  • Victor

    Profitul este una veniturile sunt alta.
    Profitul poate fi influentat de micsorarea cheltuielilor prin concedieri si/sau de cresterea veniturilor prin atragerea de noi clienti.
    Veniturile sunt de fapt banii incasati sau care urmeaza a fi incasati in perioada imediat urmatoare, ex factura emisa pe 28-30 ale lunii si care este incasata dupa 1 luna urmatoare.
    Cred ca ori este o manipulare ori portocalii au venituri si din alte activitati gen servicii TV.
    Zic asta pt ca diferenta dintre veniturile realizate ale celor companii este marisoara raportata fiind la diferenta dintre nr clienti, si sa nu uitam ca abonamentele si cartele se invart in aceleasi segmente de pret.

  • alF

    fantastic domne, e miere si lapte in RO, toti castiga si cred ca stiu si de unde isi iau noi abonati, de la AKTA!

  • Gabriel

    Am fost client Orange până acum 1 an. Am trecut pe Vodafone şi îmi tot reproşez de ce nu am făcut-o mai repede. Beneficiile incluse în ofertă, viteza internetului, prețul cartelei de reîncărcare, valabilitatea ofertei, toate sunt în favoarea companiei Vodafone.