Smartphone

Samsung GALAXY Fold este primul smartphone pliabil din lume, aspect cu care producătorul sud-coreean se mândreşte peste tot. La momentul actual device-ul nu este încă disponibil publicului larg, însă Samsung a trimis unităţi de test către cele mai importante publicaţii / către cei mai importanţi bloggeri / vloggeri pentru a pregăti terenul viitoarei lansări comerciale.

Din păcate pentru Samsung, după doar 1-2 zile de utilizare au început să curgă şi nemulţumirile:

Steve Kovach, editor tech CNBC, a postat pe pagina sa de Twitter că unitatea sa de test refuză să mai funcţioneze după o singură zi de teste. O jumătate de ecran este în club, cealaltă acasă se odihneşte.

Mark Gruman de la Bloomberg a întâmpinat aceeaşi problemă, însă de data aceasta cu participarea sa activă. El a scos folia de protecţie aplicată de Samsung ecranului, iar acesta a încetat să funcţioneze.

Nici Marques Brownley aka MKBHD nu a fost mai cuminte. Şi el a testat rezistenţa foliei de protecţie şi şi-a stricat unitatea de test.

Dieter Bohn de la The Verge a observat altă ciudăţenie. După doar câteva ore de test a văzut ceva praf care a intrat între folia de protecţie şi ecran, iar aceste impurităţi au dus la apariţia unor dungi verzi deranjante pe display.

În urma acestor postări, Samsung a revenit cu o declaraţie oficială:

„Un număr limitat de unităţi de test Galaxy Fold au fost oferite către presă pentru review. Am primit câteva plângeri referitoare la display-ul acestor mostre. Vom analiza aceste unităţi individual pentru a determina cauzele problemelor.

De asemenea, câţiva review-eri au spus că au îndepărtat stratul protector al display-ului, deteriorând astfel ecranul. Ecranul principal de pe Galaxy Fold include acest strat protector şi este parte din ansamblul display-ului, fiind realizat pentru a proteja ecranul de zgârieturi. Îndepărtarea acestui strat sau adăugarea de adezivi peste ecranul principal pot duce la daune. Ne vom asigura că această informaţie va fi transmisă clar clienţilor noştri.”

Nu vreau să fiu cârcotaş, dar dacă tu distribui câteva unităţi de test la nivel global, iar în primele zile primeşte deja 4-5 reclamaţii, clar ai o problemă. Observ de asemenea că foarte mulţi au încercat să scoată acea folie de protecţie, ori nu cred că ei au făcut acest lucru de bine ce era pusă.

Samsung, eu înţeleg că eşti la prima generaţie şi este normal să ai ceva probleme, însă cum poţi cere 2000 de euro pe aşa ceva ?

Sursa: gsmarena.com