Apple

Compania de telefonie americană se pare că îşi lasă viitorul pe seama noului iPhone care va fi lansat astăzi. O mişcare destul de îndrăzneaţă pentru operatorul care se află pe locul 3 în spatele rivalilor AT&T şi Verizon.

The Wall Street Journal spune că Sprint  a făcut deja o comandă de peste 30 de milioane de iPhone-uri din noua generaţie, costurile ajungând la aproximativ 20 de miliarde de dolari. Preţul unui telefon va fi undeva la 500 de dolari pe unitate şi un abonament de date nelimitat pe o durată de 2 ani. Se estimează că investiţia va fi amortizată abia în 2014. În cursa smartphone-urilor astăzi este un punct de cotitura şi fiecare vrea să beneficieze cât mai mult din aceasta.

Rămâne de văzut dacă Sprint poate să-şi transforme cei 52 de milioane de abonaţi (majoritatea folosind cartele pre-plătite) în utilizatori de abonamente pentru mult asteptatul iPhone.

Se zvoneşte că Sprint a bătut deja palma cu Apple pentru iPhone 5 pentru exclusivitate, AT&T rămânând doar cu iPhone 4S. Mai jos avem specificaţiile celor două telefoane:

iPhone 4S – AT&T şi Verizon:

– Un procesor A5 cu voltaj scăzut (nu va folosi acelaşi chip ca şi pe iPad2)

– Camerele din faţă şi spate îmbunătăţite (FaceTime HD în faţă iar în spate 8MP cu video 1080p)

– Suport NFC

– Spatele din metal sau “premium” plastic

iPhone 5 – Sprint

– Procesor mai puternic

– Ecran de 4 inchi asemănător cu cel din LG Nova dar cu o rezoluţie mai mare a pixelilor

– 1GB de RAM

– Design puţin mai mare dar mai subţire şi cu baterie de capacitate mai mare

– 32 GB spaţiu de stocare

– Software exclusiv iPhone5 şi API (pentru Assistant)

– Buton pentru Assistant dedicat integrat în butonul Home (probabil folosind gesturile)

Să sperăm că aceste zvonuri sunt adevărate, dar nu ne suparăm dacă vom avea parte de suprize placute şi vom primi mai mult decat atât.

Sursa: TheWallStreetJournal

Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Gadget.ro

Gadget.ro este un site de știri și recenzii tech cu o vechime de peste 10 ani. În această secțiune apar articole de tip advertorial, unele dintre ele nu sunt redactate de către noi și se menționează clar în corpul materialului dacă este cazul.