Retelistica

După Vodafone şi Orange, iată că şi grupul Telekom România a publicat rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru din 2018.

Veniturile consolidate ale grupului au fost de 237.8 milioane de euro, în timp ce EBITDA ajustată s-a ridicat la 37.3 milioane de euro.

Iată şi alte date interesante:

  • veniturile din serviciile mobile au crescut cu 3.1%, ajungând la 82.4 milioane euro;
  • 1.46 milioane clienți pe serviciile de televiziune, scădere de 0.5% şi venituri aferente mai scăzute cu 8.1% de la un an la altul;
  • 597.000 abonaţi la pachete de servicii integrate fix-mobil, creștere de 40% față de al doilea trimestru din 2017. Veniturile aferente au crescut 30.1%;
  • 1.16 milioane clienți pe serviciile broadband (internet fix și mobil), în scădere cu 2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut;
  • 4.7 milioane clienți pe telefonia mobilă, din care 35% pe abonament. Avem o scădere de 3.4% față de aceeași perioadă din 2017;
  • numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 6.8% în primul trimestru al anului faţă de perioada similară a anului trecut.

Telekom România continuă să piardă clienţi pe telefonia mobilă, zonă foarte importantă unde scade în fiecare trimestru. Pentru că trebuie să existe de fiecare dată o justificare, operatorul telecom a ales pentru acest trimestru motivul “eliminărilor SIM-urilor inactive”.