Tablete

Vânzările de tablete scad de la trimestru la trimestru, ultimele 3 luni analizate (perioada iulie – septembrie) confirmând încă o dată creşterea lipsei de interes pentru această categorie de device-uri.

Conform raportului IDC pe trimestrul 3 din 2017, vânzările de tablete au scăzut cu 5.4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 42.3 milioane unităţi, la 40 milioane unităţi. Cele mai multe tablete sunt vândute în continuare de câtre Apple (10.3 milioane unităţi şi o cotă de piaţă de 25.8%), Samsung (6 milioane unităţi şi o cotă de piaţă de 15%) şi Amazon (4.4 milioane unităţi şi o cotă de piaţă de 10.9%).

Chiar dacă per ansamblu piaţa a scăzut, există şi câţiva producători cu creşteri importante:

  • Amazon cu +38.7%;
  • Huawei cu +18.8%;
  • Apple cu +11.4%;
  • Lenovo cu +8.9%.

Tabletele clasice şi-au pierdut din atracţia de altă dată, acestea fiind înlocuite cu smartphone-urile tip phablet. O cerere constantă rămâne pentru tabletele hibrid tip 2 în 1 şi cele dedicate mediului de afaceri.

Categorii: tablete

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 6T, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.