Software

Este cunoscut deja faptul că Xiaomi este un producător care oferă utilizatorilor smartphone-uri cu raport calitate / preţ excelent, compania recunoscând în trecut că marja lor de profitabilitate în zona hardware nu depăşeşte 5%.

Pentru a recupera cumva o parte din profitul pierdut la vânzarea device-urilor, Xiaomi aplică în acest moment o strategie mai mult sau mai puţin agresivă cu reclame direct în interfaţa MIUI şi în aplicaţiile de sistem. Deşi nu sunt exagerate, mulţi utilizatori au reclamat acest aspect ca fiind unul neplăcut şi se pare că producătorul chinez le-a ascultat rugăminţile.

Împreună cu MIUI 11, Xiaomi va implementa un buton prin intermediul căruia utilizatorii vor putea dezactiva complet afişarea acestor tipuri de reclame. Acesta va putea fi activat / dezactivat în Settings – Privacy Protocol – System Tool Ads.

Xiaomi îşi doreşte să ofere tuturor utilizatorilor o experienţă de utilizare plăcută, tocmai de aceea va oferi posibilitatea celor care sunt deranjaţi de respectivele reclame să le dezactiveze, în timp ce restul le vor putea lăsa active ca până acum.

Sursa: in.mashable.com

Categorii: softwarexiaomi

Despre autor

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 6T, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.