Livrările de smartwatch-uri cresc de la un trimestru la altul

/
/
14 aug. 19
/

Dacă în urmă cu mai bine de doi ani spuneam că smartwatch-urile nu par a avea un viitor, iată că timpul ne contrazice, iar piaţa creşte puternic de la un trimestru la altul.

Dacă primul trimestru din 2019 a avut o creştere de aproximativ 48% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, trimestrul al doilea păstrează ritmul şi vine cu o creştere de aproximativ 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cele mai multe unităţi a vândut Apple (5.7 milioane în Q2 2019 vs 3.8 milioane în Q2 2018), urmată de Samsung (2.0 milioane în Q2 2019 vs 0.9 milioane în Q2 2018) şi Fitbit (1.2 milioane în Q2 2019 vs 1.3 milioane în Q2 2018).

La capitolul market share situaţia este direct proporţională cu vânzările: Apple – 46.4%, Samsung – 15.9% şi Fitbit – 9.8%. În total în perioada aprilie – iunie au fost comercializate 12.3 milioane de smartwatch-uri, o cifră frumuşică comparativ cu vânzările de acum 2-3 ani.

Aş fi foarte curios să aflu care sunt motivele pentru care oamenii cumpără în general un ceas inteligent. Mă gândesc că specificaţiile noi precum ECG-ul de la Apple, GPS-ul, NFC-ul pentru plăţi, au un cuvânt de spus în toată această creştere spectaculoasă.

Susa: strategyanalytics.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…

Cine este Stăpânul Inelelor? Oura dă în judecată Samsung şi alte 3 branduri pentru brevete legate de inele inteligente

Oura este o companie finlandeză înfiinţată în 2013 de către Petteri Lahtela, Kari Kivela şi Markku Koskela, a cărui principal produs este inelul inteligent Oura Ring. Compania este un fel de pionier în dezvoltarea acestui segment, modelele sale de inele fiind o inovaţie constantă recunoscută la nivel global (în 2020 inelul a fost inclus în…

Garmin Bounce 2 sau cum arată un smartwatch dedicat celor mici (conectivitate LTE, urmărire a locației în timp real, afișaj luminos și colorat etc)

Garmin a lansat un smartwatch dedicat celor mic. Se numește Garmin Bounce 2, iar toate specificațiile le descoperiți în rândurile următoare.